Υποδειγματική διδασκαλία





Ημερήσιο πρόγραμμα φυσικής αγωγής

Τάξη:    Α4
Χώρος: 2ο Γυμνάσιο Αμαλιάδας
α/α μαθήματος:
Θέμα:  « Μπάσιμο στατικό και μετά από ντρίπλα »
Υλικό: Μπάλες μπάσκετ, ( 1 μπάλα ανά 4 μαθητές ), κώνοι.
Τάξη και τμήμα
Α4                                             Μέθοδος : Πρακτική εξάσκηση και αυτοελέγχου
Ημερομηνία πραγματοποίησης
Τρίτη :   15-3-2018
Περιγραφή ασκήσεων
Διάρκεια
(λεπτά)
Οργανωτικές και μεθοδικές οδηγίες
Α΄μέρος:1. Συγκέντρωση μαθητών, καταχώρηση απουσιών, αναφορά στο ημερήσιο αντικείμενο.

2.Προθέρμανση: τρέξιμο (εμπρός-πίσω), πλάγια αμυντικά βήματα & γλιστρήματα, συνδυασμοί τρεξίματος και αλμάτων.

3. Ασκήσεις με μπάλα : ντρίπλα Δ-Α χρησιμοποιώντας τις γραμμές του γηπέδου.

Β΄ μέρος: 1. Εκμάθηση του σουτ με διείσδυση από στάση.
1η άσκηση: Οι μαθητές κάνουν ένα βήμα με το αριστερό πόδι , άλμα και σουτ.
2ηάσκηση: Μεγαλώνοντας την απόσταση  από το καλάθι , οι μαθητές κάνουν δύο βήματα και άλμα δηλ. δεξί-αριστερό-άλμα σουτ.
3η άσκηση: Επαναλαμβάνονται οι παραπάνω ασκήσεις και από την αριστερή μεριά ( αριστερό μπάσιμο )
αλλάζοντας πόδια δηλ. δεξί πόδι, άλμα και σουτ, και αριστερό-δεξί-άλμα και σουτ.
4η άσκηση : Οι μαθητές κάνουν ντρίπλα  και δεξί μπάσιμο.


Γ΄ μέρος : Παιχνίδι : το γρήγορο καλάθι. Οι μαθητές σε 2 ισοδύναμες ομάδες παρατάσσονται στην τελική γραμμή. Με σύνθημα του καθηγητή οι πρώτοι των ομάδων έχοντας την μπάλα τρέχουν με ντρίπλα στο απέναντι καλάθι και επιχειρούν σουτ με όποιο τρόπο θέλουν. Κάνουν ριμπάουντ και στην επιστροφή κάνουν το ίδιο και στο άλλο καλάθι. Τέλος κάνουν πάσα  στον επόμενο συμπαίκτη τους και συνεχίζεται το παιχνίδι μέχρι τον τελευταίο παίκτη. Κερδίζει η ομάδα με τα περισσότερα καλάθια.






      
      



      























Σκοπός Β΄ μέρους: Ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων καλαθοσφαίρισης και ικανοποιητική εκτέλεση ορισμένων από αυτές.

















Σκοπός Γ΄ μέρους :Ανάπτυξη της κοινωνικότητας και της συνεργασίας μέσα από παιγνιώδεις και συναγωνιστικές δραστηριότητες.

Μαθητές παρόντες

Μαθητές απόντες

Ποσοστό συμμετοχής (%)

Απόδοση τμήματος (%)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου